Skip to main content

Aktualizacja danych osobowych

Dlaczego aktualizacja Twoich danych osobowych jest tak istotna?

Dzięki temu, że posiadamy Twoje aktualne dane osobowe, możesz swobodnie i bezpiecznie korzystać z usług Banku.
Jeśli uznamy, że na koncie doszło do niepożądanych zdarzeń, będziemy mogli szybko skontaktować się z Tobą.

Dbanie o aktualność Twoich danych jest naszym wspólnym celem.

Dlaczego warto?

  • Dokument tożsamości

Tylko aktualny dokument tożsamości umożliwia nam zrealizowanie Twoich dyspozycji. Nie ryzykuj utraty możliwości swobodnego bankowania – pamiętaj o wyrobieniu na czas nowego dokumentu tożsamości i poinformowania nas o nim.

  • Adres e-mail

To najwygodniejszy sposób kontaktu, dzięki któremu możemy Ci przekazywać ważne informacje. Powiesz, że nie potrzebujesz żadnych wiadomości od Banku? To nie takie proste - są informacje, które Bank jest zobowiązany Ci przekazać (np. informacje o zmianach w regulaminie). Nie mając Twojego adresu e-mail musimy je przesyłać w formie papierowej. To niepotrzebne zużywanie papieru, dłuższy czas dostarczania korespondencji, brak pewności, że przesyłka trafi wprost do Twoich rąk i zapełnianie skrzynki na listy. Poczta elektroniczna jest pozbawiona tych wad.
Akceptacja zgód marketingowych pozwoli nam na przesyłanie Tobie informacji o nowych produktach lub usługach, które aktualnie znajdują się w ofercie Banku – a może, któraś z nich przykuje szczególnie Twoją uwagę?

  • Kontakt telefoniczny

Bezpieczeństwo Twoich środków to najważniejsza sprawa. Jednak bez posiadania Twojego aktualnego numeru telefonu nie będziemy mogli o nie zadbać należycie. Jeżeli np. zgubisz kartę płatniczą i w związku z tym zaobserwujemy niepokojące transakcje na Twoim koncie, będziemy mogli się z Tobą skontaktować tylko pod warunkiem, że wskazałeś nam aktualny numer telefonu.
Dodatkowo autoryzacja SMS czynności dokonywanych na Twoim rachunku, odbywają się tylko jeżeli w Banku zarejestrowany został aktualny numer telefonu.

  • Adres korespondencyjny

Wydaje Ci się, że nie jest to istotna informacja. Ale zastanów się, w jaki sposób przekażemy Ci nową kartę płatniczą, jeżeli poprzednia utraci ważność, a Ty nie podałeś w Banku aktualnego adresu do korespondencji? Pamiętaj – zmieniając adres korespondencyjny należy zgłosić ten fakt również do Banku.

Jak zaktualizować swoje dane?

  1. W placówce Banku.
  2. W bankowości internetowej  Zakładka Wnioski → Aktualizacja danych osobowych

CENTRALA/ODDZIAŁ ANDRYCHÓW

ul. Krakowska 112, 34-120 Andrychów

+48 33 870 41 72

Godziny otwarcia:

poniedziałek, środa, piątek - 8:00-16:00

wtorek, czwartek - 8:00-17:00

ODDZIAŁ WIEPRZ

ul. Centralna 3, 34-122 Wieprz

+48 33 875 50 31

Godziny otwarcia:

poniedziałek, środa, piątek - 8:00-16:00

wtorek, czwartek - 9:00-17:00

ODDZIAŁ OŚWIĘCIM

ul. Kościelna 1, 32-600 Oświęcim

+48 33 844 72 00

Godziny otwarcia:

wtorek, czwartek, piątek - 8:00-16:00

poniedziałek, środa - 9:00-17:00

ODDZIAŁ WILAMOWICE

ul. I.Paderewskiego 17, 43-330 Wilamowice

+48 33 845 71 02

Godziny otwarcia:

poniedziałek, środa, piątek - 8:00-16:00

wtorek, czwartek - 9:00-17:00

Punkt Obsługi Bankowej Osiek

ul. Główna 125, 32-608 Osiek

+48 33 845 82 38

Godziny otwarcia:

poniedziałek-piątek - 8:00-16:00

Punkt Obsługi Bankowej Polanka Wielka

ul. Długa 61, 32-607 Polanka Wielka

+48 33 848 82 93

Godziny otwarcia:

poniedziałek-piątek - 8:00-16:00

Punkt Obsługi Bankowej Pisarzowice

ul. Św. Floriana 24, 43-332 Pisarzowice

+48 33 845 75 13

Godziny otwarcia:

poniedziałek, środa, piątek - 8:00-16:00

wtorek, czwartek - 9:00-17:00

Znajdziesz nas też tutaj