BLIK

 

wer 3 BLIK baner www 667x277 szabon stronyBPS

Co to jest BLIK?

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej Nasz Bank.

Kto może korzystać z BLIKA?

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Wilamowicach lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną Nasz Bank - aplikację można pobrać w sklepie Google Play (dla systemu Android) lub App Store (dla systemu iOS).

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji Nasz Bank wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej

logo z kreska 720

Jak aktywować i korzystać z BLIK przeczytasz          tutaj

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej Nasz Bank
  3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację Nasz Bank
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe
  4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją Nasz Bank i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja Nasz Bank. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować dzwoniąc na Infolinię Banku.

logo z kreska 720

2a.jpg

Przelewaj BLIKIEM na numer telefonu !

Z dniem 25-01-2022 r. Bank Spółdzielczy w Wilamowicach udostępnił dla klientów usługę BLIK przelew na telefon. Aby skorzystać z usługi wystarczy posiadać zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji mobilnej Nasz Bank oraz skonfigurować ustawienia w aplikacji.

Przelew na telefon BLIK jest idealnym rozwiązaniem do przekazywania środków pomiędzy użytkownikami aplikacji mobilnych banków korzystających z płatności BLIK. Zrobisz go błyskawicznie, znając jedynie numer telefonu osoby, której chcesz przesłać pieniądze.

Przelewy na telefon BLIK są aktualnie darmowe, w kilka sekund trafiają na konto odbiorcy i są dostępne 24/7/365.

Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android) - przewodnik użytkownika

Aplikacja mobilna Nasz Bank (iOS) - przewodnik użytkownika

Regulamin